Waszyngton (II)

Dzisiaj kilka zdjęć z centrum Waszyngtonu. Centrum to składa się głównie z budynków rządowych, różnego rodzaju agencji oraz hoteli ;-) .

Na ostatnim zdjęciu widoczna jest Pennsylvania Ave, ulica niejako łącząca Kapitol (również pokazany na zdjęciu) z Białym Domem. Z prawej strony widać The Old Post Office Pavillon, budynek dawnej poczty, w którym obecnie znajdują się sklepy i restauracje, a z prawie stumetrowej wieży zegarowej podziwiać można panoramę miasta.

2 uwagi do wpisu “Waszyngton (II)

  1. Byłam w Waszyngtonie tylko raz przez dwa dni. Bardzo mi się podobało. W porównaniu z Nowym Jorkiem Waszyngton wygrywa w każdym aspekcie. I ludzie mili, i ulice czyste, i metro zadbane.

  2. Ja byłam w Nowym Jorku tylko raz, przez cztery dni. I rzeczywiście, Waszyngton jest może czyściejszy, zwłaszcza metro :-) . Nowy Jork natomiast jest, moim zdaniem, jedyny w swoim rodzaju: bardziej ‚wielkomiejski”, wszystko dzieje się szybciej i bardziej nerwowo. W Waszyngtonie jest trochę spokojniej, co ja akurat lubię, ale nie wszystkim musi się to podobać. Oba miasta warte są zobaczenia.

Skomentuj

