ResearchBlogging.org po polsku – znowu!

Drogie Blogerki, drodzy Blogerzy

piszące/piszący po polsku o nauce, bijące/bijący pięścią wiedzy w szczękę zabobonu i szarlatanerii, a przede wszystkim opisujące/opisujący konkretne recenzowane prace naukowe

zgłaszajcie się!

Zgłaszajcie się i rejestrujcie na ResearchBlogging.org koniecznie.

W tej chwili mamy tylko sześć rejestracji. Dopóki nie będzie przynajmniej dziesięciu takich blogów – nie ruszymy z tym całym koksem (czyli z ResearchBlogging.org po polsku).

Więc sorry, że tak brutalnie, ale – do roboty!

5 uwag do wpisu “ResearchBlogging.org po polsku – znowu!

  1. No więc tak: mój blogasek zarejestrowany jest od dawna. Niestety moje konto nie jest aktywne z nieznanych przyczyn (prawdopodobnie, bo nie było polskiej wersji, jak rejestrowałem). Próbowałem zarejestrować jeszcze raz, ale nie mogę, bo nie mogę użyć ponownie mojego adresu mailowego… Możesz coś z tym zrobić (i.e. czy masz dostęp do tych funkcji administracyjnych)? Jeśli nie, nie bój żaby, napisałem na forum do Dave’a Mungera, mam nadzieję, że on coś może zadziałać.

  2. @ Rafał
    Jak widzę, już masz tę rejestrację.

    @Kwik
    Jest już nawet więcej polskich notek w tej chwili. Musielismy się nauczyć, jak w to się bawić. A chodzi o oficjalne ogłoszenie, że mamy polską wersję.

  3. Hej, tak tak, dzięki. Postanowiłem zaatakować na wszystkich frontach i zobaczyć, kto szybciej odpowie ;) Problem rozwiązany, obecnie próbuję się zorientować, jak to wszystko dokładnie działa (innymi słowy, nowa zabawka do prokrastynacji :)).

  4. Tak mnie Rafale namawiałeś, że też się zgłosiłem ale chyba moje wpisy są zbyt popularnonaukowe :) Tak czy inaczej w najbliższym czasie postaram się wyprodukować kilka wpisów na „wyższym poziomie”…

Skomentuj

