ResearchBlogging.org – wersja polska

ResearchBlogging.org to agregator dla blogów, na których pojawiają się notki omawiające konkretne publikacje naukowe. Oficjalnie 20 kwietnia startujemy z jego polską wersją. 

Jeśli Twój blog ma takie notki i chcesz go zarejestrować na ResearchBlogging.org, możesz to zrobić już teraz. Wejdź na stronę, wypełnij formularz, postępuj zgodnie z instrukcją, po czym czekaj na akceptację. Jeśli już zgłosiłaś/zgłosiłeś swój blog, nie musisz robić tego po raz drugi.

2 uwagi do wpisu “ResearchBlogging.org – wersja polska

  1. Bardzo chętnie bym się do nich zapisał, i już szykuję parę notek akurat w sam raz tam pasujących, odnoszących się i cytujących do artykułów i prac naukowych (nie koniecznie najnowszych), ale mam z tym problem.

    Już główna strona RB ładuje się wolno, a wszelkie inne działy nie ładują się w ogóle. Ostatnio kliknąłem na „register now” i czekałem godzinę i nadal się ładowało; kliknąłem więc „help” i czekałem pół godziny i też nic. Nie wiem czy to moja przeglądarka zła, czy im się strona popsuła, ale zapisać się nie ma jak.

  2. Niestety, od pewnego czasu strona RB działa słabo. Ludzie pracują cały czas nad poprawieniem, ale ja także nie jestem zadowolona. Co mogę Ci poradzić? Czekaj cierpliwie, może wreszcie uda Ci się zgłosić. I publikuj swoje naukowe notki (jedną przynajmniej), bo bez nich nie zostaniesz zaakceptowany. Sama staram się zaglądać tam często, mimo trudności, więc Cię na pewno nie przeoczę.

Skomentuj

