Dziękuję

Brzydko się zachowałam, nie dziękując odpowiednio i właściwie od razu. Dziękuję więc i Lucyferce i Evicie za takie sympatyczne i wzruszające wyróżnienia.

Sama mogę polecić blogi z mojej blogrolki, a także wiele więcej – z blogrolek blogów, które polecam. Nie umiałabym wybrać dziesięciu czy szesnastu, wybór należy więc do szanownych Czytelników. A te siedem rzeczy o mnie? Pewnie wyjdą, tak jak zwykle przy pisaniu, przy okazji, chcący i niechcący. Choć i tak mam wrażenie, że nie będą specjalnie interesujące.

3 uwagi do wpisu “Dziękuję

  1. @ Ezechiel
    Bardzo mi miło :*

    @ Synafia
    Dla kogo będą, kochana Synafio, dla tego będą. Wtedy można pogadać i głębiej, i z użyciem innych mediów, jak doskonale wiesz :). Ale okej, właśnie piszę taką cokolwiek bardziej osobistą notkę. Sama ocenisz.

Skomentuj

